reklama

Sama v dave: Tá druhá.

Druhá, tretia, alebo koľká vlastne? Ženatý chlapi a ich úteky z reality k milenkám. Vydaté ženy a ich rozbité sny a milenky a ich morálny úpadok. A vzťahové bahno.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Až kým nás smrť nerozdelí, pred oltárom, pred bohom. Aká trápna fraška. Nebola som prvá smrť v poradí v tomto manželstve. Vždy keď nad tým premýšľam vidím v tom okrem lásky aj vojnu ega. 

Pamätám sa ako sa celé to priateľstvo aj s celou mojou dávkou racia a odhodlanosti nepustiť to ďalej zrútilo a prepadlo do ničivého tornáda po ktorom zostala len spúšť.

Keď niekto za Vami precestuje 1400 kilometrov aby Vás videl a denne Vám volá do zahraničia musí to byť láska. A tak som sa vrátila na Slovensko v nádeji, že príde rozvod a nový začiatok. No jediné čo ma tu čakalo bolo zostúpenie z ružového obláčika do tvrdej reality.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je neuveriteľné koľko dokáže žena živiť vzťah ktorí nikam nespeje len na základe pekného začiatku. A potom to vo Vás prepukne nekonečná túžba vlastniť to čo Vám nepatrí. Predrať sa na prvé miesto u niekoho kto si to nezaslúži. Všetci sú zlí, všetci Vám neprajú. A tak zostávate samé vo svojej malej vojne kde je všetko dovolené. Rozum Vás už dávno opustil a srdce tvrdne pod neustálou paľbou nových a nových sklamaní.

Začali sme spolu bývať lepšie povedané prespával u mňa. Bol to posun ale posun ku koncu. Láska je vždy o dvoch. Verte, že každé jedno vedomie, že ide za rodinou je ako dýka do srdca. Prichádza paranoja, scenáre hodné filmu s hviezdičkou. A beznádej a neutíchajúca chuť vybojovať prvé miesto.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nič však netrvá večne ani zatmenie mozgu. Príde precitnutie do reality. Niektoré vojny sa nedajú vyhrať. Najhoršie je ale, keď na to prídete neskoro.

Náš vzťah sa rúcal pod ťarchou večných hádok. Mňa už nebavilo čakať. Jeho už nebavilo presviedčať ma o svojej láske. Čím viac som kričala, prosila, plakala tým častejšie utekal. Niekedy na deň, dva inokedy na týždeň.

Bol čas to uzavrieť. A potom prišlo tehotenstvo na sklonku vzťahu ktorí nemal zmysel. On odyšiel a ja som zostala sama s malým zázrakom. Bolesť ohrdnutej ženy je hrozná. Pocit, že pre niekoho komu Ste verili, komu Ste venovali toľko lásky je Vaše dieťa odpad čo patrí do koša. Za tvrdé omyly sa tvrdo platí a tak zostala pošliapaná česť a zlomené ego a dlhá cesta za šťastím. 

Ľubica Lokšová

Ľubica Lokšová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná žena, matka, sestra, zamestnankyňa, študentka, kolegyňa. Chcem písať o všedných veciach. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu