reklama

Sama v dave.

Mala som dvadsaťštyri, končila som výšku. Sedela som v čakárni u lekára a ponáhľala sa na sķúšku. Hlúpa preventívka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V hlave som prepočítavala trasu a nervózne si obhrýzala kožu okolo nechtov. Čo tam došľaka tá obstarožná tetuľa toľko robí? Pane bože, veď toto je gynekológia tu jej bajpas na srdce nezaložia.

Áno presne tak, dvadsaťštyri rokov stredobod sveta, prežraté obézne ego tri XL. Ešte malá chvíľa obhrýzania nechtov a neskutočnej chuti na cigaretu a príde pád nekonečne dlhý, bolestiví pád do bahna reality.

Vyšla sestrička a obézna tetuška s krikľavími perami, to snáď nie. V duchu nadávam, už nestíham pred skúškou cigu s babami. Sestra ma čakala vonku v aute, isto už nervačí a možno od jedu obhrýza prístrojovku. Tá predstava mi prišla hrozne vtipná a v tom to prišlo "Ste tehotná", podané tým najsuchším spôsobom, ako keď Vám v potravinách predavačka zadrie, že rožky už nemáme.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nevnímam viac čo doktor ešte hovorí. Mám prísť v pondelok a dnes je piatok čaká ma skúška. Schytím bundu, kartičku poistenca, schody beriem po dvoch, štartujem svoju Ladu 110 s ktorou som na jeseň vyletela v 160ke, na ostrej zákrute do poľa. Poctiví ruský plech udržal pokope auto aj mňa. So sestrou sa neprítomne o niečom rozprávam. Slovo tehotná mi šumí v hlave a triešti môj dokonalý svet. 

Tak, práve teraz, keď som nabrala dostatok síl poslať celý svoj hlúpy vzťah do horúcich pekiel.

Skúška, ciga. Lúčim sa s babami. Mierim do nákupného centra, sestra chce nakupovať handry. A ja, ja mám chuť zaliezť niekam do samoty a trýzniť sa emóciami a vyrevať si oči. Vymazať posledné mesiace. Zrazu sestra zakričí! Ako vždy, jej reakcia výrazne omeškaná prichádza, keď som už uprostred križovatky počas červenej. Trúbia, klepú si na čelo. Silene sa pousmejem ukážem na blond hrivu. To zaberá vždy. Keď nevieš ako z trapasu zahraj to na blondsku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No s kľudom angličana to dnes neuhrám. Sadáme so sestrou miesto nakupovania handier na kávu. Leziem s novou infoškou na svetlo sveta. S každým vyslovením slova tehotenstvo a dieťa naberá celá situácia na realite. Čo do riti teraz spravím?

Aspoň, že ho dnes neuvidím. Mám celý víkend pred sebou, môžem premýšľať čo ďalej. 

Nemôžem predsa teraz začať žiť plienkami a kašičkami, veď predsa JA chcem cestovať, JA, JA a stokrát JA. Nemám tu miesto pre my a pre my traja už vôbec nie a my traja s týmto chlapom vonkoncom nie. 

Moje prežraté obézne ego dostáva na hubu priamym zásahom a pomaly a isto sa začína rútiť k zemi v záplave krvi a vyrazenej zadnej osmičky. Ešte netuší aký dlhý a bolestivý bude ten pád ale o tom nabudúce.

Ľubica Lokšová

Ľubica Lokšová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná žena, matka, sestra, zamestnankyňa, študentka, kolegyňa. Chcem písať o všedných veciach. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu